Skip to main content
Voordelen

Lifetri voor intermediairs

Samen een betere band

Samen bouwen we aan een excellente band met klanten. In plaats van 1 keer in de 7 jaar contact omdat het moet, naar 7 keer per jaar omdat het zinvol is voor de klant. Hoe we dat samen gaan doen? Door relevante informatie te bieden aan klanten en waardevolle interacties met ze aan te gaan.

Lage kosten, hoge service

Wij geloven dat goede service hand in hand gaat met lage kosten. Digitale interactie met een hoge focus op gebruikersgemak zorgt voor lage kosten en een hoog serviceniveau voor de gebruiker. Door standaard vragen automatisch af te handelen blijft er tijd over om complexere vragen van klanten te beantwoorden en daardoor een op maat gemaakte service te leveren.

Loyalere klanten

Wij willen niet gewoon maar verkopen. We willen service verlenen op basis van oprechte interesse en eerlijke dialoog . Samen bouwen we zo aan het vertrouwen. Dat zorgt voor blije en loyale klanten die geholpen worden met echte vragen.

Co-creatie

We geloven in co-creatie en partners. Samen met het intermediair weten we meer over we de ontwikkelingen in de markt en hoe we klanten beter kunnen helpen. Door in de toekomst samen producten en proposities te ontwikkelen.

Welkom

Wie wij zijn

Welkom! Wij zijn Lifetri. We zijn nog niet zo groot als de bekende verzekeraars, maar dat zal niet lang meer duren. We willen groeien, snel groeien. In de levenmarkt. Huhhh zul je zeggen... Leven is toch dood? Nee hoor, wij denken dat deze markt nog volop groeikansen biedt. Juist nu! Maar daarvoor heb je wel volume nodig en moet je voor de lange termijn gaan. Dat is de overtuiging die onze internationale moeder TSSP heeft en die overtuiging deelt Lifetri in Nederland.

Wij geloven dat er veel veranderd in Nederland. Dat klanten met vragen zitten die reëel zijn. Maar waar niet zomaar een oplossing voor te vinden is door ‘gewoon maar’ verzekering te verkopen.

De samenleving veranderd snel, mensen hebben last van chronische pensioenstress. Ze maken zich zorgen over hun gezondheid. En stress is nu juist de grootste veroorzaker van arbeidsongeschiktheid, groter dan hart- en vaatziekten en kanker. Modaal leven en wonen is bijna onbetaalbaar aan het worden. Voor starters een koopwoning onbereikbaar. Soms lijkt het wel alsof iedereen het heeft over apps, websites en mobiel alsof het een doel op zich is. Terwijl er soms ook gewoon behoefte is aan een goed gesprek.

Zomaar wat trends en ontwikkelingen, die veel intermediairs zullen herkennen. En waarom wij denken dat er nog steeds veel behoefte is aan financieel levensadvies. Dat willen wij als Lifetri gaan faciliteren en aanbieden aan Nederland. Samen met het intermediair.

Beeld

Onze kijk op de intermediaire wereld

We geloven in co-creatie en partners. Samen met het intermediair weten we namelijk meer. Meer over de ontwikkelingen in de markt. Meer over de echte vragen van de klant. Zo kunnen we de klant beter helpen. Door samen producten en proposities te ontwikkelen die klanten echt helpen.

Wij willen reële zorgen achterhalen bij de klant. Dit doen we door het inzetten van digitale online middelen maar vooral ook door een persoonlijke benadering. Dit omdat het vaak gaat om persoonlijke gesprekken en een bevestiging van een expert. Wij denken daarom dat klanten nog steeds grote behoefte hebben aan financiële adviseurs. Door een steeds complexere wereld misschien juist meer dan ooit.

Waardevol voor elkaar

Het intermediair staat direct in contact met klanten. Zij weten als geen ander waar klanten behoefte aan hebben. En daarmee wat een verzekeraar kan doen. Door dat Lifetri samenwerkt met het intermediair, begrijpen we ook goed waar de behoeftes liggen om het intermediair zo goed mogelijk te ondersteunen.

Met intelligente tools die het intermediair en de klant helpt betere oplossingen te vinden. Zo ziet een klant dat het abonnement of de provisie die wordt betaald zich ook echt uitbetaald.

En met slimme digitale oplossingen die zorgen dat alles in één keer foutloos wordt afgehandeld. Zo voegen we samen meer waarde toe en blijft er tijd over voor waar het echt over gaat: de klant helpen met zijn vragen en zorgen.

Wat je van ons mag verwachten

Als intermediaire partner van Lifetri kun en mag je adviseren en bemiddelen voor producten en diensten van Lifetri. We hechten hierbij ook een grote waarde aan de persoonlijke relatie die we willen opbouwen met onze intermediaire partners. Maar we hechten ook aan de onafhankelijkheid, dat is immers in het belang van de klant.